Torsdag

Idag är det torsdag och Liten sover sin förmiddagslur. Jag har passat på att fixa lite här hemma. Nu dricker jag lite kaffe och kollar mail.

Sen efter lunch så sticker jag och Liten nog in till stan och fixar några ärenden. Ska byta ett par skor och så. Sen är det dags för eftermiddagsluren när vi kommer hem. Då brukar jag kunna vara mer effektiv. När hon sover nu på förmiddagen så är det ganska skönt att ta det lugnt lite. Dricka lite kaffe å sånt.

I kväll så får jag och Liten klara oss själva. Litens mamma ska iväg med jobbet. Man behöver komma iväg ibland. I går så var jag hemma hos en kompis och kollade på hockey. Skönt att träffa lite folk ibland även om man saknar de där hemma hela tiden.

Nu ska jag dricka min kaffe innan det kallnar. Skriver mer i kväll och då kommer det nog bilder också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar