Fredag


Jag hann inte skriva nåt igår. Vi hade besök av Matilda och hennes föräldrar igår. De hjälpte oss med att skriva ett testamente. Det kan vara bra att ha ett sånt nu när man har barn och hus.

Det ser ut att bli fint väder idag också så jag och Liten ska nog vara ute en del förhoppningsvis. Kanske hinna med en tur till stan också.

Idag är Cecilia iväg på konferens med jobbet så jag och Liten får klara oss själva ikväll och i natt. Men det har vi gjort förut så det borde gå bra. Och det är ju skönt att få komma iväg lite för Cecilia även om det är jobb och hon håller i hela konferensen.

I morgon ska vi försöka hinna med att börja med underarbetet inför tapetseringen nästa helg. Förhoppningsvis så hinner vi med att fixa lite annat också. Kanske så gräs å så. Det skulle även vara skönt att få ordning på de 2 extra rummen vi har också. Men man får ta en sak i taget. Jag börjar inse det nu :)

Idag har Liten varit väldigt glad. Lekt en massa själv å sånt. Gör hon det så vet man att hon är på bra humör :)

Nu ska jag dricka min kopp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar