Lite somnade






Ikväll så fick jag ta läggningen av Liten. Det brukar ju oftast vara Cecilia, som min sambo heter, som tar den i och med att Liten fortfarande ammas morgon och kväll. Men i kväll var Cecilia i väg på ett möte med damkommittén på golfklubben. Läggningen gick bra men hon drack inte så mycket välling. Ville nog bara sova :)

Idag har vi köpt en säck jord som vi använda och förbättra gräset på vissa ställen i trädgården. Dock så får det bli lite varmare på nätterna innan vi sår gräset. Vi är ju nybörjare på detta med hus och trädgård så vi får läsa oss till saker och enligt källor på internet ska det vara ca 8-10 grader i jorden när man sår.

I morgon har inte jag och Liten några planer. Men jag funderar på om vi inte ska ta en sväng till stan och försöka hitta några vind- eller regnbyxor till Liten. Någon som har tips på bra och billiga?

På fredag så blir Liten och jag gräsänklingar då Cecilia ska iväg med jobbet på konferens. Men det ska vi nog klara av :)

Idag får ni hålla tillgodo med lite äldre blandade bilder. Bland annat från London, Dublin, New York, Gripsholm och Barcelona.

1 kommentar:

  1. Vi har använt både kap ahls och lindex regnkläder. De har bägge varit bra. Fick en 25% rabattkupong i brevlådan idag från kap ahl, ett litet tips... Kram Jessica

    SvaraRadera