Diensdag



Tisdag morgon och Liten sover. Hon somnade vid tio tiden så jag tänkte ta en kopp kaffe och kolla lite mail och sånt. Vi har ju några annonser ute på blocket så man får kolla om man får svar lite då och då. Ni får höra av er om ni är intresserade av en bokhylla, en barnvagn, barnkläder eller en klocka. :)

Nu på morgonen har Liten varit på kanon humör. Hon har lekt och busat i sin säng och sedan fått vara blöjfis i vår säng. Hon satt och plockade med sin pyjamas i ca 20 min. Hon är så fin :)

Idag kommer Litens farmor på besök. När de busar lite så ska jag försöka hinna uträtta lite ärenden på stan. Bland annat gå till myrorna med en massa kläder och skor. Sen ska jag försöka klippa mej någonstans också. Börjar får riktig fluff. :)

Ikväll ska jag och ta blodprov för att se om jag har haft vattenkoppor. Om jag inte haft det så ska jag vaccinera mej. Vore ju skönt att slippa få det.

3 kommentarer: