Tisdag




Idag har jag och Liten haft fullt upp. Min sambo hade bjudit hem några från jobbet i kväll så jag och Liten hade åtagit oss att fixa till maten. Det blev 2 pajer, en prästostpaj samt en med fetaost, bacon och tomater. Till efterrätt blev det kladdkaka.

Vi hann även med en tur till Mega och handlade lite kläder till Liten. För 200 kr fick vi 1 byxa och 4 tröjor. Riktigt billigt. Dock så hade de inte någon regnbyxa så det får vi leta vidare efter.

I morgon har vi som plan att åka till Krafts måleri och hämta hem några pärmar med tapeter. Vi tänker tapetsera om vårt sovrum. Även en tur till Plantagen borde hinnas med om vi har tur.

Liten är så rolig när hon sitter i sin vagn och tycker att jag är tråkig när jag fixar lite ute och sånt. Då slänger hon ner sin gose eller kudde på marken och ropar sen. När jag kommer och plockar upp den åt henne så skrattar hon. Och så kan vi hålla på rätt länge. Det är kul att hon har humor :)

Idag så upptäckte hon en av sina gosar i tvättmaskinen. Hon blev inte glad då. Sånt måste vara ganska traumatiskt för henne. Gosarna är ju hennes käraste ägodelar. Hoppas hon har glömt det nu.

Nu ska vi ta det lite lugnt. (som vanligt på kvällen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar