Litens första skor



Idag har jag och Liten varit till Kavat i Kumla och köpt skor. Så nu har Liten 2 par skor i storlek 21. De är jättefina :) Kavat har fabrik i Kumla så de har även fabriksförsäljning där. Tror de blir bra. Fast det var svårt att gå i dem tycker Liten :)

Vi har även hunnit med att hälsa på Litens kompis Naemi och hennes mamma och fikat lite. Det var trevligt att träffa dem.

Nu ikväll så har jag slipat det jag spacklade i sovrummet så nu borde det vara klart att tapetsera till helgen. Det är svårt att hinna med sånt på dagarna så det får bli en liten stund på kvällen man får fixat sånt. Men rummen går ganska snabbt att fixa så det är gjort på 2 kvällar.

I morgon har vi träningsmatch med korplaget i fotboll. Ska bli skoj att röra lite på sig igen. Och det blir väldigt mycket roligare när man får jaga en boll eller puck :)

Till i morgon lovar jag att ta kort på Litens skor och lägga ut här. De är väldigt fina :)

Nu ska ska jag ta det lite lugnt i soffan.

2 kommentarer: