Kväll



Idag har jag och Liten varit en sväng till Marieberg och kollat läget. Dock så har jag inga pengar kvar den här månaden så det blev ingen shopping. Dock så behöver jag nog köpa ett par nya shorts till sommaren.

Liten tycker det är roligt att åka på utflykter. Hon sitter och tittar på allt möjligt och pekar. Just nu verkar träd, gräs, sand osv intressant. Det är ju så mycket att upptäcka för henne. Hon hälsar på nästan alla vi möter också när vi är ute och går i vagnen. Ibland hälsar de inte tillbaka...hoppas hon inte blir ledsen då.

I kväll så spelade jag en korpfotbollsmatch. Det blev vinst med 3-2. Skönt att börja säsongen så. I och för sig var det ju bara en träningsmatch men ändå. Jag lyckades till och med peta in 1 boll. Har väl inte hänt på 2 decennier. En armbåge på näsan hann jag med också så nu är jag ganska öm i näsan.

I môra ska jag och Liten fika med Meja och hennes pappa i stadsparken så vi hoppas på skönt väder. Liten tycker verkligen om att vara utomhus så man får passa på när det är bra väder.

Nu ska jag snart gå och lägga mej. Man blir trött av att spela fotboll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar