Fortfarande feber


Liten har fortfarande feber nu på morgonen. Även om hon är ganska glad ändå så blir hon trött väldigt snabbt. Hon har även fått alvedon nu på morgonen. Ska även försöka få henne att dricka mycket också.

Nu sover hon och jag slappar lite. Jag har riktigt ont i halsen idag så vi ska ta en tur till apoteket efter lunch sen och köpa lite bafusin.

Vi har även en del Ikea möbler att skruva ihop så jag kanske ska försöka hinna med det idag också. Får kanske bli på hennes eftermiddags sömn om jag inte hinner nu.

Vi har även fått klart med dagisplats till hösten! Känns riktigt bra och det är det dagiset vi ville ha! :)

1 kommentar:

  1. Känner igen detta - ska fixa när lillen sover för då har jag tid. Nu när min son är två år leker han mer för sig själv o vill även gärna hjälpa till att t.ex montera möbler. Det är skönt.

    SvaraRadera