Påsk


Då var det påsk igen. Det var ju inte så länge sen det var det ju :)
Vi åker ner till skåne i eftermiddag/kväll. Ska bli skoj att komma ner. Jag gillar skåne, fint där nere. Speciellt på Österlen.

Jag hopps att det går bra med Liten i bilen. Hon har ju aldrig åkt så långt förut. Fast det gick när vi åkte till sälen så det borde gå ok. Vi får stoppa lite då och då så hon får komma loss lite. Hon gillar inte att sitta fast spänd. Fast hon brukar somna ganska lätt. I alla fall när jag åker själv med henne i bilen. Dock så kan det bli "lite" skrik om vi både är med.

Både mormor och morfar är sjuka men det ska nog gå bra.

Idag har Liten var väldigt glad. Lekt en del själv och klättrat i trappan. Men hon vill inte klättra själv där så hon går upp på första trappsteget och sen ropar hon på oss. Å det är ju bra :)

Skönt att FBK tog SM-guld igår. De var helt klart det bästa laget i år.

Nu ska jag dricka min kaffe. Ska försöka skriva nåt nere i skåne också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar