Sunday



Ja då har det gått en vecka igen. Vi har bott 2 veckor i huset nu. Allt känns riktigt bra. Man hittar lite små skavanker här och där som man får fixa till senare när man får tid. Lite lister här och där å så.

Idag så har Liten fått gunga igen. Det gillar hon verkligen. Hon sitter och sjunger hela tiden :) Hon verkar så harmonisk nu.
Hon tog även en lång tupplur på förmiddagen idag. Dryga 2 timmar. Är skönt att sova ibland :)
Under den tiden så hann jag en sväng till Ikea och till Plantagen och gjorde några inköp. Bland annat en klädhängare till hallen och några krattor och sopborstar. Det är ju dags att börja fixa lite ute också.

Jag tycker att vi kommit långt i fixandet av huset tycker jag. Litens rum, vardagsrum och kök är i princip klara. Det är de 2 extra rummen som har en del kvar. Men det är ju ingen panik.

I morgon kommer Meja med pappa och hälsar på en sväng. Ska bli skoj! I övrigt ska jag försöka fixa lite ute. Kratta lite löv och sånt om vädret tillåter.

Nu ska jag ta kväll och slappa lite i soffan. Skönt att Färjestad vann idag förresten. Nu blir det nog SM-guld. Eller vad tror ni Johan och Louise? :)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad söt hon var på korten! :-D

    SvaraRadera
  2. Tack från Litens mamma! Jag är ju partisk i målet men måste hålla med :-)

    SvaraRadera