Pizza och öl


Idag är jag och Liten gräsänklingar. Cecilia är på konferens. Så jag unnar mej en lätt öl plus en "ica-pizza" :)

Vi har haft en helt perfekt dag. Hon har varit så himla glad hela dagen. Även när jag skulle söva henne i kväll. Hon ville bara fortsätta å leka. Tog ca 1 timma innan hon somna :)

I dag har vi varit en sväng på stan. Handlade ett regnställ till Liten och så hann jag upp på jobbet en sväng och kollade snabbt hur det var där. Efter eftermiddags sömnen så gick vi ut och gick en promenad. Det verkade som om Liten verkligen gillade det. Hon lutade huvudet mot vagnen och tittade på saker och ting. Sen ibland börjarde hon sjunga. Ja det är helt underbart att se henne så harmonisk :)

Nu sitter jag och käkar lite. Ska försöka komma i säng ganska tidigt ikväll.

1 kommentar:

  1. Sov gott,hoppas att du får en bra natt.
    Härligt att ha en så glad och pigg dotter.
    Farmor

    SvaraRadera