Liten sover




Nu sover Liten. Ikväll så är jag själv med henne då min sambo är ute med jobbet. När man ska lägga henne själv så är man alltid lite orolig hur det ska gå men det gick jättebra.

Idag skulle ju Liten och jag till stan och byta mina skor. Men när vi kom dit så hade jag glömt dem. Man har ju fullt upp med att få med Litens alla saker :) Men vi fixade lite andra saker. Bland annat så köpte jag en ny skruvdragare. Den jag hade verkar ha gått i pension.

Sen så träffade vi sambon på stan också som hade lunch från sitt seminarium som hon var på idag. Liten blev så glad när hon träffade sin mamma :)

I eftermiddag så hann vi fixa en del, jag och Liten. Vi fixade påskris, satte upp ngr tavlor, bar ut lite kartonger till förrådet och lite till återvinningen. Vi har en återvinningsstation i samfälligheten så nu finns det ingen ursäkt till att inte sortera sina sopor :)

I kväll så var Liten på kanon humör och vi lekte en massor. Fast man märker när hon börjar bli trött. Då har hon nära till humöret samt om hon råkar snubbla så blir hon väldigt ledsen även om hon inte slår sig.

Jag lovade ju lite bilder förut så här kommer några nya. Bland att på när Naemi var här samt på Litens nya fina mössa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar