Helgen


Nu var det måndag igen. Jag har haft fullt upp i helgen så jag har inte hunnit skriva nåt. I lördags så åkte vi till stan en sväng och fixade lite saker. Sedan så sådde vi gräs. Hoppas det tar sig :)

På lördag kväll var jag på O'learys och tittade på hockey tillsammans med några kompisar från jobbet. Var trevligt att träffa dom igen och prata lite.

På söndag så började vi fixa vårt sovrum vi ska tapetsera nästa helg. Så nu har vi slipat och spacklat det som behövs. Det är svårt att fixa det under veckorna. Liten kan ju inte direkt vara med och slipa.

Igår eftermiddag så kom 2 kompisar över på fika. Var trevligt och Liten verkade gilla dem väldigt mycket. Busade massor med dem.

Idag så har vi bilen på service så Cecilia fick gå upp lite tidigare än vanligt och åka iväg och lämna bilen. Att serva bilen är en härlig utgift :)

Nu sover liten. Hon borde sova i ca 1 timma så jag passar på att fixa lite saker. Och dricker så klart min kopp kaffe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar