Tisdag

Nu sover Liten och jag har fixat lite. Diskat lite å så. Nu sitter jag i soffan och kollar mail plus dricker en kopp. Skönt att koppla av lite. Jag är fortfarande förkyld idag. Men det är svårt att veta vad som är förkylning och vad som är allergi. För oss allergiker vore det skönt med lite regn snart även om jag inte önskar det. Är ju så skönt att kunna gå ut med Liten och gunga och leka i trädgården och sånt. Och det finns ju medicin mot allergi så.

Idag blir det att vara hemma fixa lite. Vi kommer säkert ta en promenad sen efter lunch och sen fixa lite ute.

I kväll ska ska vi till Ikea och köpa en säng. Det blir en Hemnes. Tycker den är riktigt fin. Hoppas den passar bra i rummet också.

Nej nu måste jag dricka upp min kaffe.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Kul med en blogg ur pappans vinkel... Jag tänkte hänga på här, så att jag inte är lika elak mot min sambon när han är hemma den här svängen som när han var det med vår stora dotter. Enligt honom har pappor en annan syn på saken, så det blir inte lika mycket gjort som när en mamma är hemma. Jag blev galen, och vi har nog aldig tjafsat så mycket som det året han var hemma. Den här gången ska han bara vara hemma ett halvår, men det är ändå lååång tid för att tjafsa om småsaker.
    (Hittade hit via FL, en sida som jag förövrigt inte gillar)

    SvaraRadera