Påsken




Nu är påsken slut och vardagen börjar i morgon igen. Det är skönt när Sambon är ledig så man får lite avlastning men i morgon är det jag och Liten igen :)

Påsken var bra. Vi var hos Litens mormor och morfar i skåne. Var skoj att Liten fick träffa dem igen. Det blir ju tyvärr så sällan eftersom de bor 50 mil bort. Litens kusiner var också där så vi fick träffa dem också. Liten tyckte att det var riktigt skoj! Även om Liten och Ellen (litens minsta kusin) inte leker så mycket ihop än så kommer de få riktigt skoj när de växer upp eftersom de är jämngamla. Nu tyckte nog Liten att Tindra var mer spännande. Även om Liten faktiskt sa Ellen en gång :)

Det inträffade även en lite fall olycka under påsken. Liten ramlade på näsan och blödde näsblod. Var hemskt att se men det kommer ju hända många gånger så det är väl bara att vänja sig....

Nu i veckan så har jag och Liten ganska få saker på agendan. Dock ska vi försöka hinna köpa lite jord (vi måste så lite nytt gräs), köpa skor åt Liten samt att kolla in MEGA (har hört att de har väldigt billiga barnkläder).

I dag har jag hunnit med att byta till vinterdäck och varit en sväng till Plantagen. Min sambo har hunnit med en tur i spåret. Jag är också riktigt sugen på att komma igång med träningen. Får kanske lufta "inlinesen" snart. Det börjar även suga lite golftarmen så det får nog bli en runda snart om vädret håller i sig.

Nu ska vi käka lite och sen slappa lite i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar