Kväll



Nu är det kväll igen. Dagarna går så fort. I kväll så var Liten glad trots att hon var trött. Men hon vill gärna ha oss i samma rum. Det är i och för sig förståeligt. Och gladast är hon om vi både sitter på golvet och leker med henne. Fast nu vi har lite annat och fixa med så vi hinner ju inte det så mycket nu förtiden, tyvärr.

Ikväll så hann vi inte fixa så mycket. Men det är svårt när båda är väldigt trött efter en jobbig dag. Man vill ju helst bara lägga sig i soffan och vila. Vi får helt enkelt satsa på att fixa mer på helgerna.

Idag var jag och Liten på Ikea och köpte en grind till trappan. Men det var lättare sagt än gjort att montera upp den. Vissa beskrivningar från Ikea lämnar fortfarande saker att önska. För det kan väl inte vara så att jag har tummen mitt i handen?

I morgon kommer Naemi och hennes mamma på besök. Ska bli skoj. Liten gillar verkligen att träffa folk. I dag på Ikea så log och skrattade hon åt alla som vi möte :)

Nu ska jag slappa lite i soffan och läsa lite i Privata affärer som jag fick på posten idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar