Fredag!


Äntligen fredag! Veckan har verkligen gått snabbt. Fast vi har ju haft fullt upp varje dag. Packat upp kartonger och träffat kompisar.

Igår var Matilda med Pappa här. Liten tycker om att träffa kompisar även om de inte leker så mycket ihop så gillar hon att träffa folk. Särskilt de som hon träffat förut.

I morse sov Liten till 0630. Tack för en bra natt! :) Var riktigt skönt att få sova ut lite. Så nu på morgonen har hon varit en glad skit och vi har lekt lite i soffan och i hennes rum. Jag har även fått packa upp några lådor, även om hon inte gillar det.

Nu sover hon. Och jag dricker min kaffe. Vårt internet strular fortfarande. Fast nu vet jag vad felet är. WLAN är inaktiverat. Fast hur fan aktiverar jag det?? :) Mats, hur gör jag?? :)

I morgon ska vi var med på en Loppis och förhoppningsvis bli av med lite saker. Det blir framför allt bebiskläder som vi kommer försöka sälja. Men även lite andra prylar.
Vi har även lagt ut en annons på blocket på flyttkartonger. Folk ringde som galna. Skönt att bli av med dem i alla fall.

Jag hann inte ladda över några bilder igår kväll. Var på årsmöte i vår samfällighet. Men i helgen borde jag hinna :)

2 kommentarer:

  1. Är WLAN avaktiverat i datorn eller i routern?
    Om det är datorn så tror jag HP har en switch på framkanten. Leta efter en symbol liknande (( [dator] )). Alternativt är det en av F-knapparna som har sen sådan symbol, isf så håller du in "fn" och den F-knappen. Om det är routern så gör man på ett annant sätt!

    SvaraRadera
  2. Hittade knappen på framsidan av datorn! Tackar!! :)

    SvaraRadera