Bilder




Nu har jag hittat USB-sladden till kameran så nu kommer lite bilder. Vi har inte hunnit ta så många hittills men det kommer flera på huset så småningom.

I eftermiddag var Liten lite trött. Hon ville inte leka mycket själv utan det blev en del bära. Men hon sov bara 40 min på eftermiddagen vilket kan förklara saken. Men som tur var så slutade min sambo lite tidigare idag så jag fick lite avlastning.

Ikväll har Liten badat för första gången här i huset. Vi har ju inget badkar nu så det fick bli badbaljan. Men hon verkade gilla det också. Hon kommer nog bli ett litet vattendjur när hon blir äldre.

Nu ska vi nog ta det lite lugnt och fixa lite inför Loppisen i morgon. Om det är någon som är intresserad av bebiskläder är det bara att höra av sig. Vi har säckvis med nästan nya kläder som vi har fått av min sambos arbetskamrat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar