Tisdag

Idag vaknade liten kl 0430. Lite lite tidigt men sen somnande hon om mellan 0530 och 0630. Så det är ok ändå. Hon är fortfarande magsjuk men på bra humör så det blir nog en bra dag :) Dessutom så fick jag sova till kvart över sju. Min kära sambo tog med henne upp när hon käkade frukost.

Jag har även pratat med BVC om Litens magsjuka. De rekommenderade lite olika saker. Bland annat Proviva. Men jag är tveksam, är det inte lite väl mycket socker i den? Nåja, är det nån som har fler tips?

Idag har hon faktiskt låtit mej packa lite, vilket är bra eftersom det är väldigt få dagar kvar till flytt. Dock så blir hon väldigt arg när jag måste fixa en ny kartong.

Nu sover hon sin förmiddagslur och jag försöker ominstallera min bankID men det tycker inte datorn om så det får bli en kvällsaktivitet.

Nu ska jag dricka upp min kopp och sen brottas med BankID:et igen.

1 kommentar:

  1. Snart flyttar vi! Och då blir allt bra, Liten blir frisk och alla lådor packar upp sig själva.

    SvaraRadera