1 dag kvar!


Nu är det bara 1 dag kvar tills vi får nycklarna till vårt hus!! Ska bli så skoj! Samtidigt känns det lite vemodigt att lämna den här lägenheten. Den är verkligen fin och vi har trivts mycket bra här. Dessutom är det Litens första hem. Hon brukar tycka om att stå i fönstret och titta ut. När hon var nyfödd och hon var ledsen så kunde vi alltid gå ut på balkongen så hin fick titta på "världen", då blev hon glad. Vi kunde sitta där jättelänge och hon tittade på träden å så.
Hoppas hon kan vänja sig med utsikten från fönstret i Björkhaga. Kanske kommer det gå förbi hundar där också så man kan titta på?

Nåja det kommer bli underbart med hus i alla fall. Och Liten kan ju leka i trädgården i sommar. Och på lekplatsen alldesles bredvid huset. Och i sin lekstuga! :)

Nu sover i alla fall liten. Nu på morgonen har vi fixat med tvätt och plockat lite. Hon har varit på bra humör men samtidigt vill hon ha mej nära. Kanske känner hon också att det är nåt på g?

Nej nu ska jag dricka min kopp kaffe.

2 kommentarer:

  1. Tack för att ni är min familj :-)

    SvaraRadera
  2. Ser fint ut! Önskar jag kunde ha råd bo i annat än lägenhet. Hittade förut ett litet radhus som skulle vart perfekt för oss, det kostade 350,000 och sen betalade man 3,500 i månaden i hyra. Skulle ha blivit något liknande vi betalar nu men min karl sätter käppar i hjulet hela tiden :-)

    SvaraRadera