Internet strul

Vi har lite strul med internet. Igår funkade det inte alls på eftermiddagen och nu funkar inte det trådlösa. Eftersom jag är den mest otekniska människan här på jorden så har vi inte lyckats att fixa det än. Nån som vet hur man gör? :)

Idag vaknade Liten kl 0458. Lite tidigt kan man tycka men hon har varit på toppen humör hela förmiddagen. Vi har lekt i sängen och i soffan. Vika kläder och filtar är väldigt skoj tycker hon.

Nu sover hon och jag passar på att skriva här och dricka lite kaffe. Jag ska försöka fixa lite också. Liten får besök av en kompis idag också. Matilda kommer hit å leker lite. Skoj!!

I går så var vi hemma hos Naemi. Liten tyckte det var jätteskoj att träffa Naemi och Naemis mamma.

På kvällen var jag på vårfest på mitt jobb. Var riktigt skoj att träffa de på jobbet! Dessutom så fick Liten och Litens mamma lite tid för sig själva. De hade haft det väldigt mysigt.
Man är lite rädd när man inte är hemma att det ska bli jobbigt för den som är hemma men det hade gått jättebra igår.

Ikväll kommer det lite bilder. Lovar! Nu ska jag dricka kaffe.

2 kommentarer:

  1. Om du fixar en mer ingående beskrivning av vad du har för prylar till internetet så ska det nog gå att lösa. Ring ikväll vetja så ska det nog lösas!

    SvaraRadera
  2. Tackar! Då slår jag en signal ikväll då! Vi har en HP dator och en Netgear router.

    SvaraRadera