Tisdag

Så var det tisdag igen. Veckorna går verkligen snabbt. Dagarna är ganska inrutade. Liten vaknar, äter leker, somnar, vaknar, äter, leker osv. Fast det är väldigt skoj. Varje dag är en utmaning :)

Idag ska vi till Ikea och köpa lite saker. Det blir dagens utflykt. Det är alltid skönt att ha en liten grej varje dag man ska göra. Fast de sista veckorna har det varit fullt upp ändå i och med flytten :)

Nu på morgonen har Liten varit på strålande humör. Så jag har kunnat diska och fixat lite här hemma. Och även hunnit med lite mys. I bland märker man att hon vill vara nära. Idag kröp hon upp i knät på mig och bara satt ett tag. Riktigt mysigt.

I morgon så kommer Litens kompis Naemi och hälsar på. Skoj!!

Nu ska jag dricka mitt kaffe och ta det lite lugnt innan hon vaknar.

2 kommentarer:

  1. Cafecookies till folket! Glöm inte att köpa till mig!

    SvaraRadera
  2. Kan vem som helst göra beställningar på allt möjligt här? "Jag" behöver gräva upp en rabatt samt en betongklump. (se dom som två små saker att göra en dag :D)

    Daniel är ju en fantastisk tillgång nu på dagarna!

    SvaraRadera