Tisdag kväll


Nu har liten somnat. Hon var så trött ikväll. Dels så vaknade hon vid 0515 och så har hon sovit ca 30 min mindre idag än hon brukar. När hon blir så här trött så har hon närma till humöret. Fast oftast så är hon glad ändå. Därför kan det vara svårt att märka att hon är trött. Man får gå efter klockan :-)

Idag har Liten och jag packat upp lite här hemma. Vi har fått upp gardiner i Litens rum. Det blev samma som hon hade i sitt gamla rum. Hon gillar verkligen sina tavlor på rummet. Så fort vi kommer in i rummet så pekar hon på dem och skrattar. :-)

Ikväll så har jag burit ut lite tomma flyttkartonger till förrådet och fixat det sista på Sambons cykel. Så i morgon ska hon prova att cykla till jobbet så att jag och Liten kan ha bilen i morgon. Vi ska hälsa på Naemi, en kompis till Liten. Ska bli skoj!!

Nu har vi precis sövt om Liten. Hon verkade ha ont i magen. Hoppas hon får sova nu...

Jag lovar att det kommer bilder på vårt huset så fort jag hittar USB sladden till kameran......under tiden så får ni hålla tilgodo med Flatiron i NY :)

Nu ska vi slappa lite i soffan.

1 kommentar:

  1. Varför flyttade vi inte till New York istället? Fast vårt hus är ganska fint det också..../Sambon

    SvaraRadera