Händig

Jag är tyvärr ingen Karin Mannerstål (hon med det galet krulliga blonda håret i Äntligen Hemma). Och jag har fått väldigt nog av skrytsamma självupptagna människor för en lång tid framöver. Men ändå blev jag väldigt glad, när min käre sambo trodde att kransen som satt på dörren, var köpt.

För den har jag nämligen gjort alldeles själv. Det fanns 4 stycken färdiga kvar på Plantagen, och de var antingen för dyra eller såg för taskiga ut. Så då blev det till att köpa stomme, granris, små söta äpplen och lingon och ett rött band.

Liten tycker också om den. "Bomma" säger hon, och ja, den ser nog ut lite som en blomma också.

Så jag solar mig lite i glansen, vilket kan behövas när november annars bjudit på ungefär 3 soltimmar. Sammanlagt.



/Sambon

2 kommentarer:

  1. Hej på er.
    Jag måste hålla med att kransen ser mycket bra ut.
    Fortsätt att vara händig.
    Kram till er alla
    FRÅN FARMOR

    SvaraRadera
  2. Kan inte mer än att hålla med =) Jättefin..och så typiskt dig!

    SvaraRadera