Regn, rinkbandy, linedance och wiskey




Idag har det varit riktigt tråkväder här i Örebro. Regnat mest hela dagen. Men Cecilia hann ut en sväng med Liten på förmiddagen ändå så att hon fick springa av sig lite. Liten alltså :)

Annars har det varit fullt upp hela dagen. Vi har fixat lite småsaker hemma. Cecilia har varit en sväng till Marieberg och på eftermiddagen efter Liten vaknat så fikade vi med några kompisar.

Varje söndag så har Cecilia sin linedance och nu har min hockeybockey börjat. Det är skönt att ha nåt att göra ibland. Skönt att röra på sig lite också.
Vi hade säsongspremiär idag med rinkbandyn. Vi fick tyvärr stryk men det var skönt att komma igång. Dock så måste jag hitta nån här i Örebro som slipar åkyta för det känns som om jag åker på två båtar nu. Troligtvis psykiskt men det var många år sedan jag slipade åkyta.

I lördags var jag och en kompis på Öl och Wiskey mässan här i örebro. Var trevligt men det var lite väl trångt där inne så man kunde inte fråga om olika sorter å sånt tyvärr.

Liten har börjat att prata ganska mycket nu. Hon härmar väldigt många ord. Hon lär sig säkert 10 nya ord på dag nu. Sen har hon börjat med att gå omkring och säga "Bajs". Trodde att det var senare de började med sånt :)

Ja nu ska jag njuta av sista delen av helgen och slappa i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar