Ny vecka




Så var det en ny vecka igen. Veckorna springer förbi så snart är det väl jul utan att man märker det :)

I söndags var jag och Liten själva. Vi hade riktigt bra. Hon var på bra humör hela dagen. Vi läste en massa böcker och var ute å gick nån promenad å så. Oftast är hon på riktigt bra humör när man är själv med henne. Det är som om hon känner att hon tappar fokus eller nåt när vi båda är hemma. Undrar varför det är så....

Ikväll var Cecilia iväg och kollande på handboll med en kompis så jag och Liten fick en liten stund till och gosa på. Vi satt i soffan och läste och kollade på vänner. Hon börjar faktiskt kunna sitta still ibland bara va :) Eller så håller hon på å bli sjuk igen för när jag la henne i kväll så ville hon inte ha välling. Så man får verkligen hoppas att hon inte vaknar i natt för då är man väl inne i den onda cirkeln att man måste ge mat på natten. Vore näst intill katastrof. Vi är trötta som det är :)

Idag hämtade jag på dagis. När jag kom dit så såg inte Liten att jag kom så hon fortsatte och lekte lite. Var så himla skoj att se henne leka med andra så. Man skulle ha en webkamera där så man kunde se henne på dagarna. Tycker det är lite stort att hon har ett eget liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar