Svåra läggningar


Liten inspekterar rabatten

I och med att det är ljust på kvällarna nu så är det väldigt svårt att lägga Liten. Hon vill väldigt gärna leka i sängen då. Det kan ta upp till 1 timma innan hon somnar. Men det är väl förhoppningsvis övergående för man blir totalt slut efter en sån läggning.

Idag har jag och Liten gjort en del ärenden på stan. Det har ju varit skitväder så vi har passat på att göra sånt. Jag har bland annat fyllt på min shorts förråd lite inför sommaren.

Liten har varit på en underbart humör de senaste dagarna trots att hon fick 1 års vaccinationen i tisdags. Hon har haft lite feber och väldigt svullna lår men hon är tapper vår tjej :)

I morgon ska Cecilia på sommarfest med jobbet så då får vi klara oss själva. Men det ska vi nog fixa. Vi hoppas på bra väder så vi kan vara ute mycket.

På lördag ska vi på bröllop. Ska bli skoj! Litens farmor och farfar kommer hit och är barnvakt. Dessutom ska vi passa på att gå en golfrunda på söndag när vi ändå har barnvakt.

Nu ska jag slappa lite i soffan. Jag ber dessutom om ursäkt att jag inte skrivit så mycket i bloggen på sistone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar