Söndag


En bild på kusin Lucas från Litens 1 års kalas

Söndag igen och ytterligare en helg kan läggas till handlingarna. Skönt med helg och att ha Cecilia hemma på dagarna. Även om jag och Liten klarar oss alldeles utmärkt under veckorna är det skönt när vi båda är hemma.

Helgen har bjudit på varierande väder men vi har lyckats vara ute en hel del ändå. Och Liten har fått en cykelhjälm så det har blivit några cykelturer och det gillar Liten verkligen :)

I morgon måndag ska Cecilia spela golf efter jobbet så jag och Liten får klara oss utan bil. Vi är lite bortskämda att kunna göra lite utflykter på dagarna men i morgon får det bli cykeltur i stället :) Kanske åker vi och tittar på hästarna vid Karlslund. Och enligt vädret ska det bli jättebra väder i morgon så jag och Liten kommer vara ute massor :)

2 kommentarer:

  1. Ahh vad skönt Ni verkar ha det! Måste nog komma och göra ett studiebesök!

    Hoppas inte Cecilia ska spela på Mellringe, spelade tävling där i går (söndag). Det var lägesförbättring PÅ GREEN!! Att dom inte ställde in tävlingen är för mig ett stort mysterium, att putta var en chansning som hette duga. Tappade intresse till tävlingen efter tre hål och tror jag har spelat mina två rundor på mellringe för i år (första och sista).

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Oj! Nej, Mellringe blir det inte idag, det blir G-vik. Men vad trist att det ser så dpåligt ut på hemmabanan! Du är välkommen att göra studiebesök hos oss när som helst, fika ingår i entréavgiften.

    SvaraRadera