Fredag!

TGIF! Skönt med fredag och helg igen. Vi får hoppas på bra väder så vi kan vara ute mycket. På lördag ska nog jag hälsa på en kompis i Norrköping. Ska bli skoj. Var ett tag sen vi sågs. Det är bara hoppas att Liten och Cecilia klarar sig utan mig en dag :)

Idag har Liten varit på toppen humör. Hon vaknade vid 6-tiden men låg sen kvar i sin säng och pratade till halv sju. Skönt att hon trivs så bra i sin säng och sitt rum.

Nu på morgonen har vi busat en del här hemma. Hon har lekt själv ganska bra vilket är ett bra tecken på att hon är på bra humör. Det är kanske förkylningen som börjar släppa?

Idag funderar jag och Liten på att åka in till stan en sväng. Inte för att vi behöver köpa nåt utan det kan vara skoj med en utflykt. Och sen i eftermiddag ska vi åka och titta på utemöbler. Hoppas vi hittar några fina så vi kan köpa.

Nu ska jag dricka min kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar