Gästbloggare!


Bild från i påskas, då vi var i skåne!

Ikväll är Daniel trött så jag, Cecilia, har högst tillfälligt tagit över stafettpinnen. Och jag känner redan att jag skulle kunna blogga på heltid!

Idag har Daniel och Liten haft en bra dag, vad jag förstår. De har varit på Coop Bygg och Plantagen och köpt lite jord. De har även hunnit med en promenad och att gunga lite, men det har varit katastrofalt dåligt väder idag så mest fick de leka inomhus. Det gillar inte Liten, hon står och tittar upp mot altandörren, som om vårt hem är ett fängelse som håller henne inlåst från Världen. Och det har hon ju rätt i.

Själv var jag lite sliten efter resan hem från Oslo, men det var ett bra webmöte och mycket att ta tag i för min del. Halva kontoret var iväg på konferens idag, så det har varit tyst och lätt att koncentrera sig. Vi som var kvar åt indiskt på lunchen, gott. Jag skulle också ha varit på konferensen, men det var för mycket att vara iväg så mycket...Liten ammas fortfarande kvällstid och även om hon klarar sig så gör inte jag det...

I morgon blir det jobb igen och efter det ska vi kolla utemöbler på ett ställe utanför stan. Sen är det helg! Daniel ska nog till Håkan i Norrköping, så jag och Liten har lördagen för oss själva. Tjejmys :-) Nu ska jag inte belägra bloggen längre, ursäkta intrånget. Ska ta hand om min kära sambo istället. Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Kul med gästbloggare, visst blir man biten...
    Vi ska få mina föräldrars utemöbler för de ska köpa nya. Så ni hade gärna fått våra gamla om ni velat, kan bli lite svårt med transporten bara. Fast det kan ju också vara skoj och köpa nytt:)

    Hoppas att ni får en mysig helg! Kram Jessica

    SvaraRadera