Ensamna

Idag och i morgon är Cecilia i Oslo med jobbet så jag och Liten får klara oss själva. Men det ska vi nog fixa. Det som kan bli lite kämpigt är läggningen men man vet ju att hon somnar ju tillslut. Och tiden fram till läggning. Nån som vill hälsa på runt 18 tiden? :)

Idag har vi faktiskt hunnit med en del trots den tidiga timmen. Liten vakande runt 0500 och ville inte sova mer. Så vi gick upp och käkade frukost och sen vid halv åtta tog vi bussen in till stan. Vi gick upp en sväng på mitt jobb och så hämtade vi bilen Cecilia parkerade på väster i morse.
Jag kanske ska nämna att Cecilia åkte buss från örebro 0600 så hon tog bilen in till centrum, därav så stod bilen parkerad på väster.

Nu sover Liten och jag ska försöka vila lite. Sen ska jag komma på nåt att fördriva dagen med. Nån som har nåt tips? :)

1 kommentar: