En bra dag


En gammal bild från Barcelona i brist på nya bilder (Liten var med i mammas mage)

Idag har jag och Liten haft en riktigt bra dag. Dock så började dagen med att hon vaknade 0430 och ville inte somna om. Jag försökte en timma innan jag la ner. Men då gick Cecilia upp med henne så jag fick sova lite till.

Eftersom hon vaknade så tidigt så var vi ute och gungade redan strax före åtta. Men det var så himla skönt väder så det spelade ingen roll :) När Liten sen sov sin förmiddagslur så målade jag utemöblerna. Jag gjorde det sista nu ikväll så nu är det bara att skruva ihop dem som är kvar :)

I eftermiddag kom Litens kompis Matilda med pappa på besök. Det blev lite lek i sandlådan och gungande. Sen var det dags att bege sig till Rosta gärde och spela korpmatch. Dock så gick jag lite sent hemifrån så jag och Liten var tvungna att springa sista biten. Blev en härlig uppvärmning :) Dock så lyckades vi bara kryssa mot ett sämre lag. Men det var ju bara första matchen i serien så det får bli bättre nästa gång. Fast trots att det bara är korpen så vill man ju gärna vinna :)

I morgon fyller Liten 1 år. Det blir inte så mycket firande i morgon. Men Litens farmor kommer och det är väl en bra födelsedagspresent för Liten. Men lite födelsedagsfika och presenter blir det ju så klart :) Och på kvällen ska faktiskt jag och Cecilia ut och käka. Det blir första gången vi har barnvakt. Känns som vi är värda det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar