Helgen


Nu är snart helgen slut och min sista vecka som pappaledig börjar. Eller ja, det vet man ju inte. Men om allt går som det ska med dagis osv så är det min sista vecka.
Liten verkar trivas väldigt bra på dagis så jag har inte direkt några samvetskval av att börja jobba. Det är kanske alla de sjukdommar som hon kommer åka på på dagis som gnager lite men i övrigt känner jag mej lugn.

Den här veckan så trappas inskolningen upp lite. Liten ska sova och äta där osv. Håller alla mina tummar att det kommet gå bra.

Liten har även blivit lite mer mammig den senaste tiden. Kanske beror det på att jag var iväg 2 dagar förra veckan....

Helgen som gick har varit ganska lugn. I lördags var vi och fikade i Naturens hus. Det tyckte Liten va skoj. Men hon fick ju en bulle också :) Idag har vi varit till Ikea en sväng. Det tyckte Liten var mindre skoj :) Hon sov lite kortare middag än vanligt vilket märktes direkt på humöret.

Nu ska jag se på sporten och ha lite söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar