Varmt

(Bild från Kefalonia 2007)


Idag har det varit riktigt kvaft ute. Man har väntat sig en åskskur hela tiden men den kom aldrig. Men det är faktiskt lite svalare nu i kväll.

Idag har Liten och jag varit och hälsat på hos Elias och hans pappa samt gjort några ärenden på stan. Dagarna går väldigt fort när man har saker att pyssla med.

Liten har de senaste dagarna varit väldigt pappig. Jag får knappt sätta ner henne på golvet. Hon blir helt förstörd. Ute går det ganska bra men inomhus är det helt kört. Och kommer det nån hon inte känner så bra så blir hon väldigt ledsen. Det är väl fas hon ska igenom antar jag.

Nu ska jag njuta av en folköl och slappa i soffan.

1 kommentar:

  1. Nu är det bara den här och en dag till, sen kommer jag hem till er! Hoppas att ni inte smälter bort i värmen där hemma. Puss

    SvaraRadera