Promenad i skogen dag 2


Idag har jag och Liten varit och gått i spåret igen. Jag siktar på att gå 2 mil innan veckan är slut så man är med i utlottningen av en resa. Jag för dessutom en trisslott av jobbet om jag går 20 km :-)

Liten tycker verkligen det är skoj att vara i skogen. Så mycket att titta på och det är ju en hel del folk ute nu och går. Idag fick vi sällskap av Litens kompis Naemi och hennes mamma.
Liten får gå en del själv också och det är himla skoj men det är lätt att snubbla på rötterna i spåret och då blir man ju väldigt ledsen. Jag tror inte att det är så mycket att det gör ont utan att hon blir arg och kanske lite generad av att hon snubblar.

På eftermiddagen blev det ytterligare en vända i spåret samt en del lek utomhus.

Är vädret ok i morgon ska vi försöka gå nån runda då också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar