Måndag igen

Ytterligare en vecka har börjat och måndagen är avklarad. Det har varit en bra måndag trots Litens förkylning. Hon har varit relativt pigg idag men ikväll i samband med läggning var hon väldigt ledsen. Men tillslut så somnade hon. Hoppas hon kommer till ro nu.

Vi har även varit på ett ytterligare besök hos läkaren. Det är väl för att det är svininflensatider som vi blir kollade så mycket. Men idag tyckte jag att läkaren var mer oengagerad än vanligt. Man förstår ju att de kan vara lite stressade å så på en vårdcentral men det finns ju en gräns. Jaja, jag ska inte klaga men jag var inte glad när vi gick därifrån. :-) Enligt läkaren idag är Liten fullt frisk och vi inbilar oss bara att hon har jobbigt....ungefär så sa han.

I morgon ska vi lämna bilden på service. En rolig kostnad. Fast det är väl bra i längden får man intala sig :-)

En annan skoj sak är att premier leauge har startat igen. Jag hann se några minuter på Spurs mot Pool igår. En mycket bra match. Jag känner på mej att Spurs har nåt stort på G i år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar