Mackor och o'boy

Söndagkväll och vi sitter i soffan och käkar lite mackor och O'boy. Gott men det finns en nackdel, det blir matlådor tills i morgon....

Idag har Liten varit lite arg. Fast det är hon ganska ofta om både jag och Cecilia är hemma och den ena gör nåt annat. Det är väl en vanesak för henne men ibland kan det vara lite jobbigt. Fast i det stora hela har hon haft en kanondag trots allt :)

I eftermiddags fick Cecilia och Liten lite mor och dotter tid så jag åkt en sväng till Marieberg och köpte gummistövlar till Liten. Hon gillade det skarpt trots att de var lite förstora :) Väldigt söt var hon också :)

Dagen har annars bjudit på riktigt höstväder. Det har varit väldigt kallt och blåst en del. Ska sommaren vara så här? Då är det dags att installera en braskamin :)

I morgon ska jag och Liten träffa Meja och hennes pappa och på kvällen har jag fotbollsmatch.

1 kommentar:

  1. vad härligt det ser ut med grebbestad! :) det är nog ant som ni sa att det där humöret går i släkten.. jag och lucas har planterat blommor idag. det slutade med att vi hade blomblad och jord över hela altanen, och en unge som var kolsvart av ilska i ögonen... hahaha! skönt att man kan skratta åt det efteråt i alla fall!! och ingen av blommorna strök med heller så. hoppas ni får en fin midsommar, och att vi ses snart. kram på er alla från lucas och co.

    SvaraRadera