Lördag


Nu är det lördag kväll och jag sitter i soffan och har precis lagt Liten. Vi har haft en väldigt bra dag idag. Vi har varit ute i princip hela dagen, vilket Liten älskar. Dock så blev hon väldigt arg när vi gick ut efter middagen. Men det är ju så svårt att veta varför. Det kan ju vara att hon kanske ville leka lite på sitt rum eller att jag satte på henne kläderna i hallen i stället för i soffan. Men det gick ialla fall över väldigt snabbt :)

Cecilia är på möhippa idag så jag och Liten har klarat oss själva.

Vi har också varit till affären och handlat lite. Liten har kommit på att man kan trycka på knappar när man betalar och blir väldigt sur om hon inte får knappa in koden :) Vad snabbt de lär sig :)
Tex så spolade jag av en av hennes leksaker en gång för att den var smutsig. Så fort hon ser den nu vill hon till vattenkranen och spola av den. Det räckte med en gång :)

Nu ska jag äta lite och ta en lätt öl. Det är jag värd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar