Helg



Nu är det helg! Får hoppas att det blir bättre väder än idag. Det har verkligen "been raining cats and dogs" hela dagen.

Men jag och Liten har lyckats att ha det roligt inomhus hela dagen. På förmiddagen fick vi besök av Litens kompis Isabell och hennes pappa. Var skoj för Liten att ha nån att leka med. Pappa kan ju bli tråkig i längden.

På eftermiddagen busade vi massor och Liten var på toppen humör. Nu ikväll så har vi varit och badat. Det gillar Liten. Så skoj att plaska och gå omkring i barnpoolen.

I morgon ska Cecilia på möhippa så jag och Liten får klara oss själva. Ska vi nog fixa. Är det bra väder så kommer vi vara stora delar av dagen utomhus skulle jag tro :)

Nu ska jag dricka upp mitt vin och sen kanske sova lite :)

1 kommentar:

  1. Hittade länken på korvasbloggen - superkul att läsa och se!

    SvaraRadera