Onsdag

Ja då har halva veckan gått...igen.
Det har varit fullt upp nu i veckan. Cissi är i Antwerpen på ett möte. Hon åkte i måndags och kommer hem i morgon. Veckan innan så var jag i Albanien så det har blivit mycket resa på sistonde :)

Men ialla fall....den här veckan så har jag och Liten har egen tid. Det har gått jättebra. Hon är väldigt rolig att umgås med. Skämtar mycket och skrattar väldigt mycket. Men hon har fått för sig att det inte är bra att bajsa så hon håller sig 3-4 dagar och får då så klart väldigt ont i magen. Ligger å gråter nån timma för att sen bajsa och efter det så blir hon sitt vanliga jag igen. Är väl en fas eller nåt....

Den här veckan har jag å liten hunnit med en del. Vi har badat, handlat, städat, varit på biblioteket *2, tvättat bilen, fikat med en kompis och så klart jobbat :)

Nu ska jag slappa lite i soffan innan jag ska försöka sova lite.

Dagens aktietips
H&M och Clas Olsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar