Jahaja

Det var ju ett tag sen jag skrev här. Har inte funnits tid och ork till att skriv men idag så sa min kära fru till mej på skarpen så det är väl dags att skriva några rader.

Nu är det höst igen och sommaren flög som vanligt förbi. Men vi har hunnit med en hel del skoj i sommar så vi är väldigt nöjda.

I helgen som gick var jag och Cecilia iväg på en gofweekend i Vänersborg. Var mycket trevligt och golfen gick över förväntan. Liten fick vara kvar hemma med sin farmor och det är väl rena lyxen för Liten också antar jag. Hon frågar hela tiden nu om farmor ska komma igen. Och om vi säger att hon inte får göra nåt så säger hon att farmor gör så :-)

Ja nu ska jag se på CSI NY.

Dagens aktietips är Bure Equity samt Avanza.

1 kommentar:

  1. Jag får också tacka för en lyxweekend,jag och Ami hade det jättetrevligt. Ni får inte tro på allt hon säger.
    FARMOR

    SvaraRadera